Érdekesség: A legkelendőbb dubstep táncosról
Marquese Scott, más néven “Nonstop”, amerikai dubstepes a videómegosztókon elterjedt vírusvideóival szerzett hírnevet magának, melynek köszönhetően a legnagyobb márkák kérték fel reklámarcuk/-lábuknak. Ez a siker azóta is töretlen számára.
A 2011. őszig videóit csak hobbiból feltöltögető dubsteppes fenegyerek egy csapásra robbant be az internetes köztudatba, amikor a Pumped Up Kicks című slágerdubstep-zenére egy elképesztő koreográfiát mutatott be, sokak örömére. (a letöltések száma már 77 milliónál tart – gyakorlatilag a legnézettebb táncos a műfajban). Ez a videó gyorsan meghozta a 29 éves Marquese-nek a szakmai elismerést: nagy cégek sora dolgozott már azóta vele különböző reklámvideókban, amikben sokszor különösebben nagy ötlet vagy előkészület nélkül állítják középpontba a gumitestű sztárt.
Az egyik nagy francia autómárka is a dubstep-király “Nonstop”-ot kérte fel termékének népszerűsítésére. Az autót szolid háttérelemként beállító videó a ”Hagyd vezetni a tested” falra festett szlogenje előtt zárul, s tulajdonképpen ez egy parkolóban felvett egyetlen kameraforgásból áll Marquese-zel a főszerepben.